Dressuurhengst Obelisk in eigendom van De Schoone Weide

Dressuur
Dekstation De Schoone Weide heeft de zestienjarige goedgekeurde KWPN hengst Obelisk (Matador x Clavecimbel) aangekocht. De hengst werd in 1999 goedgekeurd voor de dekdienst en liep onder Kirsten Beckers Prix St.Georges, maar kon wegens een blessure niet meer uitgebracht worden in de sport. De afgelopen jaren was Obelisk in eigendom van Stoeterij Broere, maar verbleef in Zweden. De hengst arriveerde afgelopen vrijdag in het Friese Ansen.