Afbeelding

ECOstyle dierproducten wordt VITALstyle

Algemeen
Advertisement
Vorige week lieten we al weten dat de homeopathische ECOstyle diergeneesmiddelen de Nederlandse Diergeneesmiddelen registratie hebben gekregen. Nu kunnen we vertellen dat alle ECOstyle dierproducten verder gaan onder een nieuwe naam: VITALstyle.

Eigen merk dierproducten

Vanaf het najaar 2020 worden de natuurlijke diervoeding, voedingssupplementen en diergeneesmiddelen met een nieuwe look and feel op de markt gebracht. Een eigen merk en gezicht voor het assortiment hond, kat, paard, koe en geit. De naam verandert, maar de producten en de kwaliteit niet. De missie om alle dieren gezond te houden met natuurlijke ingrediënten blijft ook gelijk.

Natuur inspiratiebron

Het merk VITALstyle heeft een nieuw en modern jasje, maar de rijke historie wordt behouden. Het familiebedrijf ontwikkelt al meer dan 50 jaar duurzame producten. Jeanine de Vries- Zwart, algemeen directeur: 'Mijn opa is een missie begonnen en die zetten wij vastberaden voort. Verantwoorde producten voor tuin en dier leveren, met een minimum impact op het milieu en de gezondheid. De natuur blijft onze grote inspiratiebron en biedt zoveel indrukwekkende oplossingen. Wij passen het vervolgens toe in honden- en kattenvoeding, dierverzorgingsproducten en geneesmiddelen voor paarden, koeien en geiten. Kracht uit de natuur, dat is onze belofte.'

Onderscheiden

Vanuit consumenten en veehouders is er een toenemende vraag naar natuurlijke ingrediënten als alternatief voor '˜chemische' en '˜synthetische' merkt ook ECOstyle, nu dus VITAlstyle. Door de stijging in de omzet de laatste drie jaar is de tijd is rijp voor een duidelijk onderscheid tussen het tuin- en diersegment. De naam ECOstyle blijft verbonden aan de verzorgingsproducten voor de tuin en de dierproducten gaan verder onder VITALstyle. Jeanine: Dit biedt de ruimte om verder te groeien, omdat we ons specifiek gaan richten op alle eigenaren van honden, katten, paarden, koeien en geiten. We verwachten met de lancering van VITALstyle dat ons merk toegankelijker wordt voor deze doelgroep. En we gaan verder, want het is ons doel om van natuurlijk voeden en verzorgen de norm te maken. Zo maken we samen met alle winkels en verkooppunten in Nederland impact met de kracht uit de natuur.' Bron: Persbericht