Hippische Publiciteit prijs voor Britt Dekker

Hippische Publiciteit prijs voor Britt Dekker

0 921
britt dekker hip award

Tijdens de Jumping Amsterdam mocht Britt Dekker de Hippische Publiciteit prijs in ontvangst nemen. De Stichting Hippische Innovatieve Projecten (HIP) reikt de prijs jaarlijks uit om erkenning geven aan personen die een bijzondere bijdrage geleverd hebben aan publiciteit voor de paardensector.

Dat heeft Dekker volgens de stichting gedaan.

Multi-media talent

Britt Dekker maakte vorig jaar onder meer een bioscoopfilm, een documentaire op SBS en ze was actief op haar eigen mediakanaal ‘Paardenpraat’. Ze heeft zich volgens Marlies Reibestein, bestuurslid van de Stichting Hip, in een paar jaar tijd ontwikkeld van een ‘one-man productiemaatschappij’, naar een multi-media talent, met 250.000 fans.

Liefde voor het paard

“Britt is erin geslaagd zich zelf over de jaren heen steeds opnieuw uit te vinden, steeds koersend op haar onbevangen, maar haarscherpe media-talent,” aldus Reibestein. “De boodschap die ze daarmee uitzendt is vooral liefde voor het paard. Zij is een fantastische representant van de vele 100.000 fervente paardenliefhebbers. De paardensport is Britt voor al haar voortdurende enthousiaste en positieve publiciteit veel dank verschuldigd!”

Story of Totilas

Vorig jaar kreeg TV-producente Annette van Trigt de prijs. Zij maakte onder meer de spraakmakende documentaire ‘The Story of Totilas’.

De Stichting Hippische Innovatieve Projecten is een samenwerkingsverband tussen het Hippische bedrijfsleven, het onderwijs en de sport. De Stichting is onder meer initiatiefnemer van de verkiezingen van de Hippische Ondernemer van het jaar.

Bron en foto: Stichting Hippische Innovatieve Projecten

Reacties