Audax Media stopt als sponsor van Eventing Pony Trophy

Audax Media stopt als sponsor van Eventing Pony Trophy

Tim Lips
Tim Lips (foto: Remco Veurink)

Audax Media, media- en distributieconcern, stopt als sponsor van de Eventing Pony Trophy. Zoals afgesproken bij aanvang van 2018 eindigt de samenwerking. Na een succesvolle eerste editie van de Eventing Pony Trophy afgelopen jaar.

Audax Media

Kinderen te laten genieten van het buiten sporten en ze kansen bieden om zich te ontwikkelen, waren de belangrijkste beweegredenen voor Audax Media om afgelopen jaar deel te willen uitmaken van de eventing breedtesport, aldus de aankondiging van de Eventing Pony Trophy in februari 2018.
En dat is deze eerste editie zeker gelukt!

Het concept achter de Eventing Pony Trophy is om de “jeugd” de ondersteuning te bieden voor de toekomst. Het bieden van kansen om zich te ontwikkelen en vooropstaand het plezier laten beleven aan deze mooie tak van sport.

Eventing feest

Afgelopen jaar hebben vele enthousiaste en zeer competitieve ponyruiters en -amazones deelgenomen aan de vier wedstrijden die aangewezen waren als selectiewedstrijden.
SGW Alphen Chaam opende in maart de competitie, daarna volgden SGW Etten Leur, Grandorse Horse Trials en de finale was tijdens SGW Ysselsteyn.
Op 15 december jl. zijn de drie welverdiende winnaressen van de Pony Trophy gehuldigd tijdens het Eventing Feest.

‘De eerste editie was een succes. De plannen liggen al volkomen klaar voor een tweede editie in 2019,’ vertelt Tim Lips. ‘Vandaar dat wij als organisatie ijverig op zoek zijn naar potentiële samenwerkingspartners voor aankomend jaar om deze kansen wederom te bieden aan de jeugd en de Eventing Pony Trophy voort te kunnen zetten.’

Voor vragen of meer informatie betreffende eventuele samenwerking(en), kan er contact opgenomen worden via een e-mail naar josephine@bavaria00eventingteam.nl.

Bron: Persbericht

Foto: Remco Veurink

Vergelijkbare artikelen

Reacties